one day.

Har varit tomt här ett tag, har haft fullt upp samtdigt som jag
mått väldigt dåligt, tandjävlar.. Men imorgon ska jag till tandis,
har väntat i över en månad på att få komma o göra en bettskena
alltså själva avtrycket som tar tio minuter. så less, kommer imorgon
be om att dom drar ut en tand på en gång, nu får det vara nog.
Under tiden har jag iaf haft folk här, besökt brandstationen med
mina fina kusiner, myst med min käraste, firat valborg med min
fina vän caroline, jobbat, shoppat för mycket och bestämt tapeter.

Idag är jag ledig och har tvättat tre maskiner tvätt, städat hela
lägenheten, kännt doften av nyklippt gräs, färska jordgubbar,
ny städat hem och en nybakad kladdkaka.. Livet är bra fint ändå.

Inväntar nu min man, sen tar jag en tur runt spåret i kvälls solen.
Ha en fantastisk fin dag & kväll. ♥













Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0