Onsdag idag.

Onsdag, jobb i sin ordning och ikväll ska jag ta det lugnt.. Somnade i soffan igår, fab & Johnny kollade på hockeyn.. Och sen somnade jag igen i sängen strax efter 10! Börjar känna att det är jobbigt att böja sig ner, trycker på när man främst ska ta upp nånting på golvet.. Och vissa ställningar i soffan är inte sköna.. Har liksom inte tänkt på besvären egentligen, får nog vara väldigt glad som klarar mig från foglossning och diverse..

I helgen ska vi försöka åka till Ikea, köpa grejer till garderoben, spjälsäng kanske? Och lite mer! Ska försöka göra iordning nästa vecka när både jag och Fabian är hemma, och mamma ska hjälpa till också.. Måste nog dock tapetsera 2 väggar, men det går ju på ett kick.. Vill verkligen få ordning på allt så bebisen bara kan komma sen! Medans jag orkar också, är ju mycket lyfta och ha sig! ❤

Ha en fin kväll!!


Kommentarer
Postat av: Linda C

Fin <3

2012-11-21 @ 20:19:45

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0