Fotografering.

 
För dom som inte visste så fotograferar jag ju, och jag vill
så gärna ha mer jobb.. Jag tar 500 kronor för ca 1 timme.
Brukar inte ta längre tid men har såklart överseende med
barn som inte vill sitta still. :) Då får man ALLA bilder på ett
eget USB, alla lite redigerade och sen får man själv välja ut
i lugn och ro dem man tycker mest om och då gör jag specifika
redigeringar.. Här kommer några bilder från min senaste fotograferinger.
 
Så kul att ha, bara kommentera här om ni är intresserade!! ♥
 
♥    ♥    ♥
 
 
♥    ♥    ♥
 
 
♥    ♥    ♥
 
 
 
♥    ♥    ♥

Kommentarer
Postat av: Linda clefberg

Såååå fina bilder på fam solder <3

2012-10-24 @ 18:47:25
Postat av: Anna Mamma till Lucaz &Swea

DU är så grymt duktig alltså. :)

2012-11-03 @ 14:52:44
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0