Friday

Ikväll har vi mys kväll, med Brynäs på tv, x-factor, Gustavsson & sist men inte minst NYA JOHAN FALK - Alls Rans Moder ! Blir helt lycklig när filmerna släpps, och idag hade jag ett sug och taggande efter att festa och bli full.. Men det går ju inte och då fick jag tagga till Falk istället! Så jag är glad!

Hittade massa gamla bilder på ett gammalt minneskort, en kväll hos Anna och som i sin vanliga ordning kamera timern i högsta hugg.. Min bästa vän sen typ en evighet? Och oj vad många fina kort jag fått tack vare den.. Och kortet nedan, har återigen fällt tårar över vilket fantastiskt hår jag haft, så långt, så friskt och så fint! Snälla, ge mig det tillbaka.

Någon som har bra tips på att få längre hår fort? Förutom ricin olja & klippa ofta? För det prövar jag redan!!
Tack på förhand!

Ha en fin kväll! ❤


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag äter beautiful hair, ska vara skitbra tydligen! Finns på Life och kostar 199 kr. Två (skitstora) tabletter (som smakar skit men dem ska sväljas så du känner bara smaken om du inte får ner dem direkt du vet, som Ipren haha) om dagen ska man äta. Annars finns hårform på Life också som man ska ta tre gånger om dagen, ska också vara bra men beautiful hair ska vara ännu bättre :) hoppas det hjälpte :) det är även för naglar, hud och så :)

Svar: Tusen tack för svaret!! Ska forska i det!! :)
izabella Åkerlund

2012-10-20 @ 22:51:16
Postat av: Lina

Mitt hår var axellångt i 3 år och vägrade att växa. Så jag gjorde så att jag tvättade det varannan dag, när jag sköljt ut allt avslutade jag med att spola iskallt vatten genom hela håret samt klippte det hemma var 3 vecka endast 2 mm (ibland inte så noga och inte heller hela håret) och BAAM mitt hår vart ca 4 dm längre! :)

2012-10-21 @ 10:58:56

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0