Fina höst.

Helgen har bestått av en skit förskylning men även trevligheter..
I fredags käkade vi godaste tacosen men papadums som bröd.
Så himla gott.. Såg en bra film.. På lördagen åkte jag till rånäs,
Emma klippte av mitt hår helt sjukt kort, känns verkligen inte kul
och jätte ovant.. Men jag hade inte direkt något annat val, utan
nu jäklar ska det växa och bli långt och fint.. På kvällen kikade på
killarnas träningsmatch, förlust.. Sen såg vi nya Johan Falk, som
jag längtat.. och jäklar vad bra den var.. tummen upp. Igår åkte
vi till rånäs, firade faster med en god lunch.. Sen till mam o paps
hus, bastade som även det satt hur fint som helst.. Välbehövligt.
Käkade middag och kikade på fotboll, sen åkte vi hem och sov i
princip.. Jobbar på tranan idag och resten av veckan är jag ledig,
än så länge iaf.. Har lite saker att ordna ändå..Ha en fin vecka. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Vilka jättefina bilder! Hösten är härlig.

2012-09-26 @ 09:09:52
URL: http://alltidcornelia.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0