Fina rånäs.

Har käkat lunch med Jossan Idag och gått och fikat! Städat det sista, handlat saker till morgon dagen, och klippt Robin.. Till rånäs, middag och sen en lång promenad runt fina rånäs med Caroline, precis som old Times.. Pallade även lite äpplen, det hör ju liksom till! Hon flyttar till London på måndag och vi försökte ta igen förlorad tid samtidigt som vi delade varandras framtids planer, och det gör lite ont att veta att vi inte kommer uppleva alla saker ihop.. Önskar henne all lycka.. Hon fyller förresten år idag så passade så bra att få gratulera över en fin promenad..

Nu hänger jag i soffan framför kockarna, så bra.. Sover i rånäs och min bästa kille gör mig självklart sällskap.. Imorgon åker vi till Ullared, har pratat med Mickis och planerat och styrt., död bli så jäkla underbart att hon är med.. Min fina vän.. Familjen landar på Arlanda inatt så hoppas inte planet är försenat, för imorgon klockan sex går bussen!! Ha en toppen helg för det ska jag ha tillsammans med underbara damer och shopping!! ❤


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0