Lilla bebi.

Nånting som verkligen är läskigt är hur fort man glömmer & hur man inte ser hur fort sitt lilla barn faktiskt växer? Jag minns knappt smärtan under & efter förlossningen längre, den som satt i ryggmärgen trodde jag, jag trodde ALDRIG att jag skulle kunna glömma den smärtan men när jag sitter och försöker sätta fingret på känslan går det inte? vOch människor man inte träffar så ofta som inte sett Noel på ett tag utbrister alltid att va stor han blivit, och jag bara håller med fast jag egentligen inte tycker att han ändrats nånting förutom på tyngden.. Men sen tittar jag på bilder och blir alldeles gråtfärdig, har han varit sådär liten? Låg han i min mage i 9 månader? Födde jag fram honom? Det är verkligen omöjligt att beskriva med ord hur blandade känslor man har, hur mycket man älskar ett sånt litet liv, hur man skulle klara sig utan honom & vad var livet innan han kom?
 
våran älskade lilla Noel. Väx inte upp för fort. 
 
 
Noel 2 minuter gammal cirka. ❤ 
 

Kommentarer
Postat av: hanna

Gick inte att kommentera förra inlägget så jag skriver här istället.
Jag har en gul Bumbostol som bara är använd några gånger om du är intresserad :)

Svar: Jaha.. Vad vill ni ha för den då?:)
izabella Åkerlund

2013-04-21 @ 11:20:21
URL: http://ponanii.blogg.se
Postat av: hanna

Hade tänkt mig typ 250:- :)

Svar: Har bett en tjej kolla efter bumbon på Ullared, men kan höra av mig när hon varor där :) ifall eran finns kvar då. :)
izabella Åkerlund

2013-04-22 @ 09:42:44
URL: http://ponanii.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0