Lilla bebis

Min ledsna lille kille behövde helt klart bra sömn bara, och ett rejält lass av nummer två.. Var ute och gick i nästan 2 timmar och köpte med blommor hem och fixade ihop ett arr till fab från Noel, hihi. ❤ När vi kom hem ställde jag ut Noel på balkongen eftersom han sov fortfarande, och där sov han i nästan 1 timme till och nu har jag en väldigt glad bebis. ❤ som dock bara vill hänga med mig, så vi har städat i baby Björn ❤ 
 
Fastän Noel bara är 1 månad och jag för 32 dagar sen sa ALDRIG MER så vill jag såklart att han ska få ett syskon, och dom som känner mig vet att en lillasyster skulle sitta på sin plats, så tjejig som jag är ❤ har en kartong full med tjej bebis kläder eftersom min mag känsla sa att Noel va en tjej, men tji fick jag.. Hur som helst, här står vi i livet med en 1 månads bebis och jag längtar efter ett syskon? Är jag inte klok tänker jag själv? Mamma du kan va lugn, det dröjer nååågra år. ❤ 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det är så himla gulligt med dom där skrattattackerna :)

2013-04-04 @ 19:37:43
URL: http://esegerstrom.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0