Lördag.

Vi kom hem vid tolv tiden igår, Noel somnade om direkt i vaggan och vi lika så, inte i
vaggan då men.. Fabian skulle ta första mat passet och sagt och gjort, jag vaknade av Noel tio över åtta. ❤ Väääääldigt behövlig sömn.. Sen åkte jag och Noel till Rimbo, bästa Linda passade Noel och jag fick helt underbara och barnvänliga naglar.. I grönt såklart, är i ett grönt flow just nu.. Tack Astrid! ❤ Känns konstigt med korta men det funkar inte annars.. 
 
Nu väntar jag på att Fabian kommer hem med massa mat och kan ta Noel så jag kan börja städa och sen laga middag & blanda drinkar!  Sen kommer  Louise & Daniel! Vädret är underbart och  våran fina lördag kan bara bli bättre! ❤ 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0