New.

Idag åkte vi till sysslingarna, och tog med frukost. Och lagom till barnen skulle sova tog jag och Madde en promenad på ca 8 kilometer. Så skönt! Min gardiner och lillemans jacka kom idag, och gallerfiltarna. Ska visa bilder sen.. Men appråpå gardinerna, herregud vad bra det blev..  Har köpt nya gråa, och behållt dom vita, mycket mindre insyn och så mysigt.. Love it. ❤  Bilderna är så orättvisa, inte lätt att fota i motljus får se om jag lyckas imorgon, för ni måste bara se. ❤ vi började med mjölkfri ersättning idag så får se hur det blir med den..  Nu är det final i sveriges mästerkock för mig, Fabian & Noel intog sovrummet och fotboll. Grabbhörnan. ❤ Egen tid för mamman. Fabian var iväg och hade egen tid tidigare idag & kom hem med rosor, finaste. ❤
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0