Helgen.

I fredags åkte vi med Madde och barnen till gåsvik, fyndade smycken och låt lunch! Sen hem och fixade diverse saker och sen mot Rimbo för överaskningsfest för Linda som fyllde 30 år! Så himla trevligt och lyckat allting!! ❤ I lördags tog jag tig ut och sprang, dö svettigt.. Hem och duschade och tog en pw ner till IP och kikade fotboll med bästa Emma! Sen åkte vi och åt middag i Knutby och sen hem igen till mamma och pappa och spel och såg två av dom nya Wallander filmerna, sista blir ikväll.. Somnade nämligen igårkväll när vi skulle kolla. Idag har vi varit ute i harängen och njutit av det fina vädret & nu har våra fina vänner varit här på middag! ❤ och jag har tagit mig en löprunda i den mörka kvällen, helt sjukt att jag tog mig runt, så läskigt men sjukt skönt.  Nu ligger jag på golvet och kör styrka. P e r f e k t  helg med andra ord! ❤ 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0