Ljusdal.

Vi har haft det så himla himla mysigt uppe i Ljusdal med våra fina underbara vänner och Daniels mormor & morfar, bara en massa lugn, inget stress, massa god mat & dricka. ❤ Igår morse åkte vi hem, Noel hade vaccinations tid klockan 1 så vi åkte vid 6:00..  Skönt att komma hem faktiskt, Fab åkte och tränade o Noel sov efter sprutorna och jag kunde bädda rent, tvätta tre maskiner tvätt och vila då har jag fått en blåsa som gör HELT sjukt ont och gör mig läskigt trött.. Så när Noel somnade vid nio la jag mig också.. Somnade inte förns elva ändå, men att bara ligga och mysa i sängen är så uppskattat nu för tiden.. ❤ Idag kommer mitt gudbarn hit & myser hela dagen. 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0