Mammaträff & kompis häng.

Idag hade jag mammaträff här hemma, det va länge sen vi sågs och våra bebisar sitter själva och leker och ska ha varandras leksaker och drar och har sig.. ❤ Så underbara. Tyvär kunde inte två komma men hoppas vi träffas nästa vecka. Vi lekte, åt lunch och tog sen en promenad och satte oss och fikade vid vattnet. Så fin och mysig dag, önskar verkligen vi sågs oftare, men det ska det bli ändring på nu i höst myset! ❤ på vägen tillbaka somnade Noel så jag passade på att träna, men till min besvikelse har dom satt upp lappar och ordnat ett område till spåret där man nu endast får åka skidor? Rätt less! Tar mig nog ut på en runda till senare! Har nämligen syndat idag, bröd och morotskaka! Hjälp vad dåligt samvete jag har haha. Men det va första gången jag gjorde morotskaka så ville ju smaka! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0