Måndag.

Fabian åkte iväg med Noel idag och hälsade på på jobbet bl.a. så jag fick tid att städa i lugn och ro, behövligt.. Nu är det rent från topp ttill tå nästan.. Sen åkte Fab på träning och jag och Noel tog en tur i spåret.. Efter en bit ville ju Noel inte sitta i vagnen längre så jag fick ha honom i baby Björn och dra vagnen, rätt tungt kan jag meddela.. Men skönt efteråt, haf gjort mina övningar hemma, nattat bebis, duschat länge och nu smörjt in mig, målat naglarna och bosatt mig i soffan, massa tända ljus ett rent hem, sin käraste bredvid och den finaste av alla sovandes en bit bort. ❤ 
 
frukost, lunch & middag på bilderna.. + ett mellanmål som blev en banan smoothie. 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0