Onsdag.

Idag var planen att vi skulle lämna Norrtälje klockan nio, vara på Djurgården till klockan tio, fota en söt liten Olivia, 2 dagar yngre än Noel. Efter det skulle vi gå på Skansen jag och min kära lilla familj.  Men bara för att man ska iväg så sover Noel bra, vi vaknade kvart i nio, rätt stressigt.. Men vi kom iväg kvart över, sen hamnade vi i världens köer från cosmonova ungefär, sen parkering, toa besök, blöjbyte osv.. Vid 11 träffade jag Rebecca & hennes söta lilla Olivia, hann fota ett par bilder innan regnet öste ner över oss.. Så vi stod under ett träd och pratade länge, sen sprack det upp och jag hann fånga fina ögonblick på den lilla. Noel och Olivia fick göra sig bekanta med varandra också, så söta! Sen blev det dåligt väder igen och vi vågade inte chansa på att gå på Skansen då, tog en sväng runt Djurgården och myste istället. 
 
En väldigt bra dag ändå, en liten utflykt, fått gjort det jag gillar bäst, träffad en helt fantastisk person & mamma med en underbar dotter. Det har jag bloggen att tacka för. ❤ 
 
Ett litet smakprov. ❤ 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Söta Izabella, det var så roligt att träffa dig och din lilla mysiga familj! Smakproven ser helt fantastiska ut, vilken fotograf du är! Mina vänner vill också. Hörs snart för bilderna! Kram kram

2013-08-14 @ 18:31:26

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0