4 månader!

Idag är det fyra månader sen jag tog tag i träningen Och kosten, det var en hård start med massa regler och måsten.. Nu äter jag & dricker med gott samvete & tränar! I januari kommer jag börja köra lite hårdare igen, köpa träningskort och komma i form till sommaren! Just nu går det åt rätt håll men verkligen sakta men säkert, men jag vill äta gott med samvete i jul så efter det blir det blir det lite hårdare igen.. Hade egentligen inte tänkt visa bilder förns jag är i mål men jag lovade ju faktiskt och dessutom kan jag nog bli ännu mer peppad då!! 
 
Det är en LÅNG bit kvar, men en bra bit på väg!!
 
Vikt: - 9 kg
Mage: - 16 cm.
Armar: - 7 cm
Rumpa: - 11 cm
Lår: - 10 cm
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Wow!!!!!! Såg dig ute i helgen faktiskt och tänkte på det väldigt mycket, så det syns garanterat med även kläder på! Grymt jobbat!!!

2013-12-09 @ 10:06:11
Postat av: Anonym

Helt grymt bra jobbat, med en liten kille & en sambo som tränar hela tiden.. Vill man går det!!!

2013-12-09 @ 10:17:21
Postat av: MissLie - Fucked up

Oj! Bra jobbat. Det finns ju inte mycket kvar av dig! Duktigt! :)

2013-12-09 @ 11:39:12
URL: http://www.misslie.se
Postat av: Louise - mamma till Emil

åh jisses, bra jobbat, va stolt! Här klagar man på dallret men sitter endå och trycker i sig onyttigheter, haha :)

2013-12-09 @ 12:35:08
URL: http://louisehelander.blogg.se
Postat av: Caroline

Helt sjukt bra jobbat!! Har läst din blogg jätte länge & aldrig fått uppfattningen om att du varit stor på något sätt men alla har vi väl något vi väl ändra! Så glad att du lyckats & är på väg mot ditt mål!!

2013-12-09 @ 19:23:00

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0