Good day.

En jätte bra dag på jobbet, massa massa kunder och dagen gick mega fort!! stresaadw ihjäl oss hemma, lämnade kransar, in på Konsum och systemet som tack o lov va helt tomma på människor, nästan.. Det enda possetiva med Rimbo! Hämtade mormor och åkte sen till rånäs, sjukt god julmat, äter alldeles för mycket som alltid, öppnade paket med min mormor, Noel fick en jätte bra bok me ljud & flikar, en tomte och jag& fabian fick presentkort på Åhléns! Vi är ju en familj så det blir lite så nu. 
 
mamma fick en julklapp av oss barn idag eftersom hon jobbar imorgon, ett halsband med barnens namn.. vill göra ett till mig med, så fint! Kan inte förstå att vi får ha en liten egen familj, våran sons första jul. Det är så himla himla stort! Är så jäkla glad över att vi inte var ett enda år äldre när Noel kom, det känns så rätt & perfekt! 
 
Väldigt skönt att det här med att inte kunna sova dan före jul har släppt, det var det värsta jag visste! Haha. sov gott! 
 
 
Den lila månstenspärlan är för februari och samma månad pappa är född, hela familjen i ett. 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0