Julafton.

Alltså, vart börjar man? En perfekt julafton, förutom att våran kära mamma åkte på magsjuka då.. Noel fick säkert närmare 45 julklappar, och vi en hel del också så bara att öppna allt va ett helt maraton.. att ge bort presenter är verkligen det bästa jag vet, är sämst på att spara pengar men till sånt kan jag spara! Och våra barn kommer bli bortskämda, men såklart till en rimlig nivå. Ska försöka visa en del julklappar imorgon innan vi ska iväg på julfirande nummer 4.. Jag fick iaf bla, presentkort på stadium, åhlens & zalando. Pengar, Carolina Gynning glas & en fotokurs! Så lycklig!! Och lite mer saker, fabian fick presentkort av mig pch sen ska vi bo en natt på herrgård, förmodligen gimo herrgård. Äta, dricka & sova gott! 
 
Tomten kom såklart & Noel som aldrig varit blyg eller grinat hos någon gjorde det såklart inte hos tomten heller, våran glada framåt kille! Sen har vi spelat det årliga julklappspelet alltid samma hets & det är så jäkla kul.. Vi kammade hem en väggklocka, massa små jäger & en ljuslykta. 
Vi har previs kommit hem och ska krypa ner i sängen! Hoppas ni haft en helt underbar Julafton. 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0