Nio månader.

Idag är en stor dag, vårt lilla hjärta blir 9 månader. Han har funnits hos oss lika länge utanför som inuti magen.. Det är helt obegripligt för mig. Jag minns det som igår när vi bestämde att vi skulle bli en familj, och innan vi visste ordet av så låg du redan i min mage.. Så liten så liten, i nio månader fick jag känna dig, i dom nio månaderna älskade jag dig mer och mer för varje minut som gick, men det gick inte att förstå.. Sen kom du, en liten perfekt kille. Med så mycket kärlek jag aldrig vågat drömma om att få uppleva.. Så älskad från allra första stund.
 
Jag är så lyckligt lottad, som fått gåvan att vara just din mamma, få bära dig, se dig växa, se dig utvecklas och älska dig mer och mer för varje liten sak du gör. Du har gett livet en mening och jag vill inte leva en sekund utan dig. 
 
jag älskar dig så högt, ingen kommer någonsin att förstå. Vår dyrbara prins. Tänk att du varit vår i nio månader. 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0