Seg.

Dom dagarna vi inte har något planerat är jag så seg på morgonen, ändå sov Noel från kvart i sju igår till halv nio idag och vaknade bara en stund när pappan kom hem igår.. Jag ligger fortfarande i soffan under en filt fast jag borde diska, fixa kransar och packa lite saker.. Vädret gör ju inte saken mycket bättre heller.. Nu får det gärna komma lite snö, vi ska åka till rånäs, träna lite lugnt och sen klippa några.. Ikväll ska vi ha myskväll med pappan, jag har min 5:2 dag idag så ska bara äta middag, så jag längtar väldigt mycket dit. Och till julkalendern, jag tycker den är jätte bra hitils och det hör liksom till på julen..
 
Det här önskar sig Noel i julklapp.
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0