Snöstorm

Ja, stormen kom verkligen.. Snön blev Väödigt djup och tillslut blev det strömlöst.. Lagom till idol, tur att man har en mobil man kan se igenom.. Hela rånäs var en enda svart by, vi klädde på oss och traskade runt.. Väldigt häftigt egentligen.. Små ljus tändes här & var. Kevin vann, jag hejade såklart på honom men tycker egentligen att Erik var värd vinsten, tjejen ratar jag totalt, tål inte att titta på ens så av dom var det helt klart rätt vinnare!! Och vinnar låten gjorde han ju tusen gånger bättre! 
 
Sen var det dax att köra hem, vägarna var hyfsat bra och det kändes lungt! Imorgon hoppas jag på att snön inte faller när jag ska stå & sälja kransar hela dagen.. Sov gott! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0