Tisdag.

Igår ställde jag klockan & Fick väcka min sovande korv imorse.. In i bilen och till geggamojas lager i Täby för utförsäljning.. Massa folk såklart men massa bra saker, bara saker i 86/92 så det ska växas i, men det står nog inte på förns han kommer i det.. nu har våran prins ett tjugotal julklappar att öppna bara från oss, ja dom ska skämmas bort! Det var vi, Sandra & Nelli, Amamda & Paulina o Nova. Sen åkte vi vidare till Täby C. God Lunch, barnen fick leka och sen köpte jag dom två sista julklapparna.. Dvs fabians, så grymt bra julklapp, vill ha julafton NU. Måste bara beställa en nyårs & juldagens outfit ikväll så det hinner komma.. Sen kan jag pusta ut lite! 
 
Idag går fabian på lång ledigt, 20 dagar för att vara exakt! Ska bli helt sjukt skönt & mysigt. Först ska jag jobba lite bara! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0