Torsdag.

Noel vaknade halv nio imorse,  njuter av hans nya sovrutiner. Vi hade en lugn morgon, tog en dusch ihop och Noel älskar verkligen vattnet och är totalt orädd. kommer bli underbart i poolen i sommar! Sen gick vi ner på stan & träffade Marika & Thyra. Åt en god lunch & sen kikade vi i affärer och handlade lite.. Klarade av ännu en julklapp och köpte två tröjor, örhängen och en bh till mig själv! Och Noel fick en ny underbar kosta från Newbie, helt nyinkommen & jag älskar den.. Måste passa på medans han kan ha kläderna i Newbie. Det får bli en tidig adventspresent till söndagen. Visar den imorgon, bilderna blir då orättvisa i det här mörkret. Efter stan slängde jag på mig tränings kläder och så körde vi 4 km pw jag & Noel, himlen var sådär magisk att jag önskar att den aldrig försvann! 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0