Alla ♡ Dag.

Idag är det alla hjärtans dag, vi firar våran fjärde tillsammans. Brukar inte fira speciellt mycket, brukar vara hockey och det är samma ikväll.. Har inte mått bra sen igår och natten har inte varit kul, ska åka ut en sväng idag och fixa lite om jag orkar och ikväll tror jag att jag får missa matchen, inte kul alls men det är bebis som bestämmer nu.. Läskigt nog, eftersom jag inte har en aning om vad han vill där inne!

Det är verkligen något speciellt med snittblommor, blir smått förälskad. ♡


Kommentarer
Postat av: Emilie

De flesta bilderna är tagna med den kameran, men jag är lite lat ibland och har även med bilder som är tagna med iphonen på bloggen :P

2013-02-14 @ 12:30:28
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0