Älska mig igen.

 
Måndag igen & Fabian börjar jobba.. Känner mig egentligen inte orolig över att han är långt hemifrån, för på något sätt känns det som att det är så långt kvar.. Förutom förvärkarna & att jag knappt kommer ur sängen.. Kunde inte somna om imorse & låg och lyssnade på låtar som bara påminner om mig och fab, i 6 år hat vi kännt varandra, och fem år har snart gått sen hans hjärta blev mitt, i 3 år har vi bott tillsammans, i 3 och ett halvt varit förlovade & om 12 dagar beräknas våran son komma. ❤ Jag blir alldeles till mig, får ont i magen samtidigt som tårarna pressar sig ut.. Nu ligger jag istället i soffan och har precis satt på Älska mig igen.. Undrar verkligen varför, för jag vet hur mycket jag kommer gråta.. Sjukt länge sen det kom en bra romantisk film förresten.. Så tråkigt nu när jag inte orkar mer.. hoppas ni får en fin dag. ❤
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0