Bio Oil.

 
Har sen tredje graviditets månaden använt Bio Oil, delvis med fusk alltså inte morgon & kväll. Men jag har klarat mig väldigt bra från bristningar, nu på slutet har några långt långt ner på magen dykt upp tyvär. ❥ Så långt ner att jag inte ser dom själv. Kommer fortsätta även efter förlossningen då den bleker bristningarna, även ärr & annat! Kan verkligen rekomendera den. Köpte två och har inte gjort slut på den första än, så himla dryg och doftar ljuvligt! Ska köra utan fusk efter förlossningen och återkomma med resultat! ❥ Längtar efter en liten mage. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna W ❥

Tänkte köpa den där oljan efter graviditeten & prova :} känns bra att höra att den är bra ..

Svar: Gör det :) vet många som den gett resultat för! :)
izabella Åkerlund

2013-02-12 @ 22:48:22
URL: http://mammahjartat.blogg.se
Postat av: Malin - I väntan på Collin i magen

Åh, den där ska jag också testa! Har en mandelolja just nu. Går den att köpa på apoteket? :)

2013-02-18 @ 15:44:17
URL: http://malinsu.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0