Feb. 14, 2013

En tuff dag, kämpade mig iväg och handlade trotts världens rygg värk! Sen kom storebror med helt ljuvligt gott fika från chocolate. Han tänkte till och med på Fabian som inte va hemma! Sen tog vi en promenad med wifta ute på isen.. Ordnade sen kvällens alla hjärtans dag middag och presenter till mitt hjärta! När han väl kom hem fick jag finaste armbanden & rosor. ❤ Efter det hade min kropp gjort sitt och att sitta eller ligga gick inte, kämpiga timmar innan Fabian var tvungen att åka till samlingen.. Jag hade bestämt mig för att stanna hemma med vete kudden, men fina Emma ville komma in och se matchen och jag behöver verkligen Emma energi idag, och just nu kan typ ingenting bli värre så blir lite firande med hockey! ❤

Imorgon ska jag till BM, och det känns skönt. Har så mycket jag behöver fråga nu, eftersom jag haft så ont ett par dagar, spytt och inte haft en okej mage.. Vill liksom att det här ska vara över nu, vill kunna äta mat utan att behöva spy upp den direkt.. Lilla bebis, när mormor & morfar landat får du mer än gärna komma ut! ❤ Tänk om man fick bestämma? Vad skönt det vore! Hoppas alla får en fin alla hjärtans dag.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0