Fredag!

Idag har Marika & Thyra varit här, fick låna Thyris som foto modell med mina nya saker och allt är ju på bebisens villor i den här åldern så tycker vi lyckades bra! Är så himla nöjd att jag tog tag i redigeringen direkt när dom åkt & är redan klar.. Har skickat några till Marika redan också.. Ska visa här sen såklart, men håller på det en stund till.. Allt för att göra er nyfikna!! Nu ska jag väcka min kära man som i vanlig ordning tar en powernap efter jobbet.. Vi ska handla små saker till imorgon & födelsedags presenter! Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Filippa

Supersöt unge! Ser riktigt gott ut! ^^
sv: Ja riktigt! Kram på dig! ^^

2013-02-08 @ 20:23:40
URL: http://chippaz.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0