Friday.

 
Det känns dumt att allt är gnäll just nu, men hade inte riktigt kunna föreställa mig att sist tiden skulle bli såhär.. Igår på matchen mådde jag konstigt, ryggen värkte men hade en konstig känsla i magen.. När vi satt oss i bilen för att åka hem var jag tvungen att kräkas upp allt som inte fanns.. Och hela natten har varit en enda stor värk.. Har kämpat på med vetekudden! Har varit vaken nån timme nu och Fabian har precis åkt, har halsbränna som heter duga & hade velat passa på att gå på bio ikväll en sista gång innan bebis kommer, men återstår att se.. Imorgon ska vi bo hos mamma & pappa iaf, äta gott, bada bubbel, spela biljard & ha en fin kväll med fint sällskap.. Ska rådfråga om jag får bubbla med BM. Men senaste gångerna har min kropp verkligen fått slappna av då och jag har kunnat varva ner, så håller tummarna för att hon säger ja! Det ska ju vara offentliga bad som är farligt pga av infektionsrisk, inte ljud nivån som många tycks vilja hitta på.. Rätt roligt hur man helt omedveten om riktig fakta kan hitta på en hel drös med lögner om sånt man får och inte får göra under graviditeten? Nä nått sånt vill jag inte veta av, men har ni bra tips såhär på slutet när tålamodet tryter och kroppen skriker aj så är dom mer än välkomna! Återkommer efter mitt BM besök! ❤ 
 
 

Kommentarer
Postat av: Joanna

Det är bara att kämpa kämpa! När första värken kommer önskar man att man kunde "vänta bara en dag till" ;-) hoppas du inte går över! Städa hemma, putsa fönster. Det klassiska. Det gjorde jag.

2013-02-15 @ 07:27:13
URL: http://joemjo.blogg.se
Postat av: Joanna

Och passa på att sov! Så gott de bara går.. Tiden kommer rusa iväg!

2013-02-15 @ 07:35:13

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0