Lördag.

 
Att vakna och inse att man sovit hela natten är verkligen en obeskrivlig känsla just nu, även om jag la mig väldigt sent och vaknade nu.. Men brukar ju bli minst ett par toa besök iaf.. Fab har träning idag & sen åker vi till rånäs, ska hämta upp LLouise & Daniel först i Rimbo och handla en massa gått inför kvällen och sen spendera kvällen med middag, bastu, öl och bubbel bad! Åh vilken bra kväll det kommer bli och har sett fram emot det sen förra helgen. ❤ 
 
Har en lagom skön mensvärk fortfarande och antar att det kommer kännas såhär ett tag nu. Idag är det prick 2 veckor kvar, för 18 veckor sen fick vi veta att en liten prins ligger i min mage & han mår bra. Världens lyckligaste blivande mamma & pappa. ❤ 
 
Önskar så innerligt att allt vore annorlunda bara, att våran fina lilla kille där inne inte var så oönskad av avundsjuka människor, stackars liten. Och på något sätt känns det inte mer än rätt att alla får veta det. Men hoppas en dag att åldern och samvetet hinner ikapp istället. 
 
mina älskade killar. ❤ min längtan efter våran egna lilla familj är helt obeskrivlig. Det finaste som hänt mig. & jag är så glad för alla fina & ärliga människor vi har runt om oss som inte försvunnit för att våra liv ändras, finaste vännerna och underbara familj. ❤ är så glad för att våran son kommer få växa upp med er. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marika

Jag tror minsann att magen börjar sjunka!! Åh längtar så mycket <3 nu är det inte långt kvar & han kan verkligen komma när som helst :) kämpa på den tid som är kvar, när han är här kommer du ha glömt bort att det var jobbigt på slutet! :)

2013-02-16 @ 08:38:18
Postat av: EMMA - FOTO

sv: Bakgrunden jag använde på den bilden är en vanlig tapet, svårare än så var det inte =)

2013-02-16 @ 16:18:37
URL: http://inhatewetrust.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0