Söndag!

Söndag igen, helgerna går liksom alltid lite för fort. Efter Fabians träning igår åkte vi först till rånäs för att fira min kusin Joakim som fyllde sex, sen vidare till nånö för att fira fabians mormor som fyllde 75! & sen hem för att förbereda för gäster, Louise & Daniel kom redan vid fem och sen kom Johnny & Andreas vid sex! Käkade middag, spelade spel, kikade på mello & hade en väldigt trevlig kväll.. Louise & Daniel gick hem vid fyra & det var verkligen länge sen jag var uppe så sent haha.. Känner mig smått bakis idag, antar att det kan bli så av lite sömn.. Rätt skönt ändå att känna så men inte vara bakis.. Jag ska iväg & göra naglar vid halv ett och Fabian har borta match, ska åka och kika på den efter naglarna så det blir söndags nöjet! Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0