torsdag.

Tusen tack för alla tips & pushningar.. Det är verkligen inte lätt att vara förstföderska.. Ska kolla igenom väskorna en gång till och försäkra mig om att allt är med Plus ta till mig av era bra tips & råd.. Vi hoppas så innerligt att våran kille vill komma i helgen, har klarar mig från kräkningar nån vecka, men igår kom det igen, först de vanliga värkarna jag haft ett par kvällar, dock mer svidande känsla i ryggen.. Sen världens tryck i både rygg och mage och toan var ett måste, efter det kom en trevlig överraskning framifrån alltså hela dagens mat intag.. Inte alls kul, vaknade imorse av samma tryck och fick även då hänga framför toan.. Någon som spytt såhär på slutet? Blir lite små frustrerad.. Det är så mycket jag undrar över, så många frågor utan svar.. ❤ Men allt blir som det blir och den känslan som finns i mig får gärna stämma.. 
 
snart kommer Madde och barnen, ska promenera till Coop och köpa god frukost, och sen hänga här.. Fler knop än så kommer jag inte göra idag. Imorgon står fotografering på schemat MED MITT NYA OBJEKTIV.. Återkommer om det i ett annat inlägg. Hoppas ni får en fantastisk dag! ❤ 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ronya

Jobbigt för dig! Jag hade likadant! Spydde i slutet av graviditeten! Min BM sa att det var för att hon låg och tryckte mot något i magen som framkallar spyreflexen! Men det går över och snart har du din lilla kille här! Då lovar jag dig att det var värt allt och lite till! Kämpa på! :)

Svar: Skönt att höra att nån hade lika.. Väldigt jobbigt dock! :) ja precis.. Hoppas han kommer snart bara!! :)
izabella Åkerlund

2013-02-28 @ 08:36:01
Postat av: Anonym

Stackars stackars dej!!! Fy fan va jobbigt. Har du provat åksjuke armband? Dom motverkar illamående. Ja hade sånna under en av mina graviditeter å de funkade, fast de va i början... Annars e postafen ett bra medel också.
Hoppas de går bra nu. Och som tidigare sagt, när du väl är där med prinsen på magen så glömmer du allt.
Lycka till!

2013-02-28 @ 17:03:20
URL: http://www.fiahagelin.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0