Väntan.

Det här med att inte veta vad som är vad eller vad som händer eller när det ska hända gör mig så frustrerad.. Är lite av att kontroll freak & just nu har jag verkligen ingen koll. Som att jag ligger här sömnlös klockan fem på morgonen, benen värker, magen värker och ryggen värker.. För att sen somna om och vakna igen och må precis som vanligt, alla påpekar att det är bra att vila mycket nu men när man inte kan sova om nätterna och dagarna känns som vanligt blir det ingen vila.. Kom ut nu lilla älskade du. ❤ Vill få det här avklarat nu. 
 
alltså nog för att jag är vaken, men att höra dunkande ljud hela hela tiden är jag så jäkla less på.. Idag ska jag skriva ett brev på datorn i rånäs och lämna till grannarna.. Idioter. kan man inte respektera grannarna får man tänka över sitt boendeval kan jag känna.. Längtar efter att få bo i mitt egna hus.. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica-Gravid med nr 1

Heja dig! Snart har du bebis hos dig :) Jag är också ett kontrollfreak och kommer nog känna precis som du! Kram!!

2013-02-26 @ 10:20:52
URL: http://mookpersson.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0