Året som gått.

 
♥ Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte 24 timmars kryssning hör & häpna.. & plussade på stickan såklart.
& berättade för mamma & pappa att dom skulle bli mormor & morfar. sjukt.
Fick två nya jobb. Bla, på blomsterlandet. Där jag velat jobba länge.
 
♥ Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag gjorde några nyårslöften faktiskt så nä.
 
 
♥ Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Många fick barn, min fina vän Marika fick sin lilla Thyra.
 
♥ Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack & lov.
 
♥ Vilka länder besökte du?
Finland.
 
♥ Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013?
Saknade spontana tjej kvällar, som 2011 bjöd väldigt mycket på.
Hoppas därför på att det blir mer sånt 2013, och så kommer vi ju bli
föräldrar, bara det är ju något som gör året mycket bättre än 2012.
 
♥ Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
1 Juli, då vi plussade på stickan & den 11 oktober då vi fick se bebis för första gången.
 
 
♥ Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej inte någon större sjukdom iaf, mådde ju väldigt dåligt i början av graviditeten
så har kännt mig väldigt sjuk.. Men annars har jag klarat mig väldigt bra.
 
♥ Bästa köpet?
Alla bebis saker såklart, och allt som har med nya garderobsrummet att göra.
Blev så himla himla bra.. även om man är ruinerad just nu. Det är bebis värd.
 
♥ Vad spenderade du mest pengar på?
Helt klart bebis saker,  vågar inte ens tänka på hur mycket jag handlat för.
 
 
♥ Hur tillbringade du julen?
En lilla julafton hos fabians mamma & på julafton i rånäs hos mamma&pappa
med närmsta släkten.. Perfekt och fin julafton.
 
♥ Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att få känna bebis första sparkar, en helt obeskrivlig känsla.
 
 ♥ Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Vart jag än går- Stiftelsen.
 
♥ Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Har varit ett år fyllt med väldigt blandade känslor, precis som alla andra år.
 
 
♥ Blev du kär i år?
Jag fick såklart starkare känslor för Fabian i och med att vi fick reda på att vi
skulle bli föräldrar, sen har jag såklart kännt en förkärlek till vårt lilla liv i magen.
 
♥ Läste du någon bra bok under 2012?
Carolina Gynnings böcker.. helt klart dem bästa jag någonsin läst.
 
♥ Favoritprogram på TV?
Vampire Diaries & Hart of Dixie. och även solsidan, som alltid.
 
♥ Bästa filmen på bio?
Åh.. såg så många filmer på bio, säger Breaking Dawn part 2.
 
♥ Såg du någon Artist eller Band live?
Lars Winnerbäck & Takida.
 
 
 
♥ Något du önskade dig och inte fick när du fyllde år?
Nej, jag fick allt jag önskade mig. Ett barn två dagar innan min födelsedag, inget slog det.
 
♥ Vad fick dig att må bra?
Att känna ett liv innuti mig, att få fira 4 år med den jag älskar mest & alla mina
fina vänner.. Sånt känns alltid fint.
 
♥ Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
På min födelsedag hade vi precis fått reda på att vi hade en bebis i min mage, vi
firade med middag på ett glas & alkoholfritt för min del.. Men sen firades jag av släkten
en kväll i rånäs och med vännerna här hemma en annan kväll. ♥
 
♥ Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Svårt.. Tror jag är väldigt nöjd med mitt år, skulle varit en utlands resa då kanske.
 
♥ Hur skulle du beskriva din klädstil år 2012?
Varierande.. på slutet hemsk, eftersom inte ett enda klädplagg passade längre.
 
 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0