Att känna & inte känna.

Jätte mysig dag i rånäs, dock blir jag påmind om det hela kvällen då min kropp skriker ifrån, har så j-vla ont i ryggen, bäckenet, magen ja typ överallt, värker när jag ligger, sitter och nät jag går och nu går jag som en gravid anka, hoppas innerligt att kroppen återhämtat sig till imorgon och från och med nu får jag typ sitta inne? Nä men ta det lugnt iaf. Middagen var färdig när jag kom hem, väldigt tacksamt och smakade ljuvligt! Blev ingen mys kväll precis då Fabian redan sover, antar att jobb och hockey tar ut sin rätt på enda lediga kvällen? Lagom kul..

Appråpå graviditet så har jag hört från många långt innan jag blev gravid att när man blir det märker man vilka som är riktiga vänner & inte.. Och jag har alltid sagt att Nejmen så är det inte o det kan inte stämma, det kommer inte hända mig.. Till och med när jag blev gravid pratade jag med vänner om det som höll med, men vart är dom nu? Hade inte tänkt yttra mig om det här men det är min blogg och jag vill kunna skriva av mig här, dessutom, känner man sig träffad är det kanske bra & kan ge en tankeställare om man vill växa upp? Jag hör av mig och tar steget hela tiden men får ingenting tillbaka, har så svårt att förstå att människor i den åldern är så omogna? Så avundsjuka? Det är nästan läskigt och ett tag har det varit jobbigt, jag har varit ledsen men äntligen har jag insett att mina riktiga vänner finns kvar och dom är i samma mognads stadie som mig fast dom inte är i närheten av att skaffa barn, för det är inte vad mognad handlar om. Och jag är på något sätt glad, även om det skär i hjärtat att någon faktiskt kan bete sig så utan att skämmas och må dåligt? Men jag tröstar mig med att personer som beter sig så aldrig kommer mogna och heller aldrig kunna bli en bra mamma själv, måste vara det man insett och därför är så avundsjuk va? Läskigt beteende hur som helst! Och jag önskar inget illa tillbaka, sån är inte jag.

På torsdag ska jag hänga med min fina Emma & på lördag äntligen få träffa Mikaela! Och om jag har tur även träffa Marika, fantastisk vecka! ❤


Kommentarer
Postat av: MissLie - Fucked up

Det är många av mina vänner som skaffat barn, som har sagt samma sak. Jag förstår inte hur dom tänker... Man är samma person även fast man skaffar barn :P

2013-01-21 @ 23:04:38
URL: http://www.misslie.se
Postat av: Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Okej, fint :)

Tråkigt inlägg förresten, trist när det ska bli så. Men vänner kommer och går, och dom riktiga består :)

2013-01-22 @ 11:50:59
URL: http://idamli.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0