Lördag.

 
Idag stod fotografering på schemat, är ju mer van att stå bakom kameran
än framför så var lite sådär lagom nervös, som inför skolfotona förr i tiden.
När jag vaknade imorse blev jag genast lycklig, solen som sken så fint, men
graderna som då visade 26 - var ju inte lika lockande.. Det började med att
fabian inte fick igång bilen till träningen, satte på värmaren och åkte  till träningen
jag gick ut senare och försökte få igång den och den startade, puh. Tog en sväng
runt vackra roslagen & sen begav vi oss mot rånäs.. Iskall 1 timmes fotografering
men kommer förmodligen vara värt det när vi får bilderna. ♥ Litar helt på Christin.
Sen åkte vi hem till mamma o pappa och försökte tina upp, tog ett tag kan jag säga.
Och nu är lördags kvällen här & hockey maffian har anlänt, NHL för hela slanten
hela natten så jag tar plats i sovrummet.. Hoppas ni får en fin lördag! ♥
Bjuder på några bilder från mobilen & min egna kamera.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Jaa, precis :) Får kanske ändra koncept bara ;) Fortfarande bara tankar så får se hur det slutar.. Älskar ju somsagt att blogga :)

Men oj så mycket fina bilder :) Men -26, vars höll ni hus? Vi tog foton i kalla norrland idag, men vi hade nollgradigt :)

2013-01-19 @ 20:05:39
URL: http://idamli.blogg.se
Postat av: Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Ja huvva det tror jag det, det lät inte vidare varmt :) Vi hade närmare -30 tidigare i veckan, så bara tur att det blev varmare idag. Vars ligger norrtälje ungefär? :P

Jaa, blir spännande fös oss också då dom andra bilderna kommer :) Tog ni några inomhusbilder också?

2013-01-19 @ 20:13:15
URL: http://idamli.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0