Lördag!

Lördag, mår lite bättre idag.. Blåsorna i munnen börjar bli bättre än halsen.. Inte för att det är bättre men åtminstone en plåga mindre snart kanske.. Ska fota bebis mage idag om bebisen inte vill komma ut idag redan, hade känts så tydligen så håller tummarna så Paulina hinner få sina gravid bilder.. Sen är det ju final i JVM som man måste se & idag fyller min fina Farmor 70 ÅR. ❤ Och jag hoppas att jag blir piggare och kan åka & gratta henne.. Hela släkten kommer ju.. Vi får helt enkelt se.. Fabian är inte piggare men det säger ju så självt, män är ju alltid sjukare än kvinnor, tror dom.. Har tänkt på hur det vore om männen födde barn? Hua mig.. Åtminstone känner inte jag någon man som skulle klara det..

Ha en fin lördag!! ❤


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0