Mage.

Har varit vaken sen Fabian åkte, inte kunnat sova fast jag är helt slut.. Har pressat nya avsnitt av vampire diaries hela dagen.. Och nu kom grannen hem, varje fotsteg dom tar dunkar & ekar i hela jävla lägenheten.. Är så less nu, minsta lilla när bebis kommit som gör att han vaknar kommer dom få för!! Och varje gång han gall skriker mitt i natten ska jag hålla honom mot ventilationen så dom inte kan sova.. Japp på den krigs stigen är jag nu. Hur som helst, det har hänt lite på 10 veckor.. Läskigt att jag inte märkt det speciellt mycket förens jag verkligen jämnförde.. Kommer verkligen sakna magen sen, särskilt eftersom det inte kommer vara en fin slank mage som återstår.. Men jag ska nå mitt mål tills 2014 då vi ska till Thai. ❤


Kommentarer
Postat av: Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Okej, jag tog strl 18 :) Precis, det är ju själva principen. Sen tänkte jag hänga upp dom och bara spara för att dom är så söta ;)

Okej :) Jag tänkte först också mig Belly Print. Men är ju billigt att bara köpa på apoteket och det blir ju precis lika bra ju :) När hade ni tänkt göra eran?

Usch, men hoppas ni hittar er något hus snart då :) Kan säga att det är GULD att slippa grannar på det sättet så nära tätt inpå :)

2013-01-14 @ 19:19:34
URL: http://idamli.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0