Mina hjärtan.

Det är en sån himla konstig känsla att vi ska bli föräldrar, jag vet inte hur länge jag velat det & sett det framför mig. Nu när det snart är 40 dagar kvar känns liksom allt så överväldigande.. Fabian har nog börjat förstå mer nu och han ger så mycket kärlek, vet inte hur jag skulle klara av mitt liv utan honom. Det är en trygghet som jag inte klarar mig utan, och tanken på att se honom hålla vårt barn för första gången är helt obeskrivlig. Jag längtar ihjäl mig, sista tiden just nu känns inte kul och samtidigt som jag bara vill att det ska vara över vill jag hinna ha kvalitets tid med mitt hjärta & mina fina vänner. Ja mina känslor är liksom all over the place som Prinsen skulle sagt. ❤


Kommentarer
Postat av: J

Vänta då tills du verkligen får hålla det lilla livet. Ojoj! Den känslan ;-) att få se sin lilla familj tillsammans utanför magen är bara helt jävla amazing!!

2013-01-18 @ 04:26:30
URL: http://joemjo.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0