Monday.

Det är inte alltid kul att vänta barn, igår kväll lagom när vi lag oss i sängen fick jag sura uppstötningar från hell, spydde och mådde illa.. Samarin hjälpte tillslut och då började det trycka neråt, en ny känsla.. Har känt små hugg/strålningar ner mot underlivet förut, men endast bara i en sekund, nu kom det säkert varje minut och det var inte skönt.. Försökte läsa mig till var det kunde vara och dem första förklarade det som att när bebis fixerar sig känns det så, någon med erfarenhet? Dessutom tycker vi att magen hamnat mycket lägre ner nu så det kanske hör ihop? Fabian har åkt till jobbet, han smyger runt här på morgonen för att inte väcka mig fast han inte behöver, jag får ju ändå somna om.. Men jag vaknar inte, tills grannarna ovanför går upp, typ 15 minuter efter Fabian.. Jag är så less på dom här grannarna nu, idioter! Håller alla tummar & tår för att vi ska hitta ett hus i år! ❤ Ha en fin måndag!


Kommentarer
Postat av: Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Vad tog du för strl på dina? Jaa, kul med en grabb.. här är det också mycket flickor faktiskt :)

Jadu, gipset ska väl gå ganska exakt på mitten av kärlekshandtagen ungefär :) Man slutar som precis innan ryggen börjar :P Hehe.. Men ni känner av då ni står där ;) Tänk också på att doppa remsorna ganska snabbt, för annars åker själva gipset av och dom blir genomskinliga.

Jobbigt med grannar man hatar hörru, haha :P Lever dom om eller?

2013-01-14 @ 07:33:33
URL: http://idamli.blogg.se
Postat av: Linda C

Man känner så många konstiga saker :-D

2013-01-14 @ 08:55:29
Postat av: Jenny Brewitz

Hade precis samma som du med hugg i underlivet och jag gick till barnmorskan för jag blev orolig. Men det var precis som du läste att barnet håller på att trycka sig neråt i bäckenet. Du kände ju ett tryck neråt också så det låter ju som det... Inget farligt men inte skönt alls...

2013-01-14 @ 12:17:46

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0