Nails. ♡

Imorse åkte jag till hallsta för att få nya naglar, tog hårt att fila bort mina rosa som jag var så nöjd med.. Men oj så nöjd jag blev med dom nya, sommrigt och bra! Hon har börjat med ett nytt märke nu när hon utbildar sig, brände satan när gelén härdade, men vill man va fin får man lida pin.. Vill ha ännu längre naglar nästa gång, tror jag hinner en vända till innan lilleman kommer.. Då tar jag en paus, vill inte riskera att riva på min babys hud.. Sen åkte jag till rimbo och åt lunch med mamma, hälsade på på Roys också! Nu är jag hemma och ska bara ta det lungt, sen ska jag hänga med Emma & ikväll är det hockey på schemat! ♡


Kommentarer
Postat av: Sara

Shit vilka snygga!! Vem går du hos? :)

2013-01-25 @ 00:17:01
Postat av: Sara

Shit vilka snygga!! Vem går du hos? :)

2013-01-25 @ 00:43:25

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0