Nyåret.

Vilken fantastisk nyårsafton vi hade.. Kom ut till singö vid halv ett, grabbarna bänkade sig framför hockeyn och jag & Louise gjorde det vi gör bäst.. Pratade skit & styrde en helt enastående meny.. Innan middagen åkte couronne spelet fram & vid halv sju serverade vi förrätten.. Klassisk toast Skagen på ugnsrostat bröd, toppad med avokado, rom & lime. Efter förrätten blev det mer spel och runt halv tio? Eller var det halv elva? Serverades middagen, smördegsinbakad vitlöksfylld fläskfilé, potatispuré, till det bacon lindad färsk sparris och rödvinsås.

Efter en mastig och helt enastående middag hoppade grabbarna ner i badtunnan, vi hade tjej kväll & vid tolv slaget lyckades vi få dem ur tunnan för att skjuta raketer, i bad byxor.. Herregud vad vi skrattade, efter det fortsatte badandet & desserten: mint krokant pannacotta med Hallon & passionsfrukt serverades halv två.. Sen for vi hemåt någon gång efter 2, och igår bestod dagen av soffhäng.. Johnny var här på FIFA & pizza..

Fick avsluta mitt år & börja det nya med min älskade sambo & fantastiska vänner.. Så himla perfekt kväll, precis som jag ville ha det.❤

& nu är året här, år 2013.. Våran lilla prins ska snart komma till oss, om precis 2 månader faktiskt.. Kan inte förstå.. Vårt barn. Det finaste man kan få.

Kommer ett bildregn, snodde några bilder från Louise också ! ❤



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0