onsdag.

Godmorgon! Sov till kvart i nio idag, hur skönt som helst. Ska verkligen försöka göra lite nytta idag även om jag kännt senaste veckan att jag helst inte gör något alls, ingen rolig känsla men det är viktigt med vila får jag höra! Madde & barnen kommer förbi en sväng och jag ska försöka få tag i löne kontoret för 70 elfte gången, så less på allt ringande och tjatande! Ikväll ska vi se filmen " The Impossible" den ska vara helt fantastisk, kommer rinna många tårar tror jag.. Igår hade bubbleroom halva rea priset så jag o fab funkade saker till oss själva, händer ju inte nu för tiden så det var kul, dock bara ett par skor till mig men Fabian fick ju desto mer iaf! Och idag har jag klickat hem Iphone skal, som jag letat efter dom här. ❤ Blir kär bara av att se dom! Ha en fin onsdag!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0