Söndag.

Vi åkte ändå igår, efter Sveriges Silver.. Så dom blev glada och jag blev glad.. Nick hade sin hund där också & herregud.. En valp, hur snäll som helst & skällde inte en enda gång.. Tänkte sno med mig henne hem.. När vi kom hem kikade vi på film och lagom tills jag ska lägga mig berättar Paulina att dom fick en dotter igår kväll, gick hur fort som helst.. Tur att vi inte fotade med andra ord.. En jätte liten fin tjej & måste erkänna att jag drömt om våran prins hela natten & vill att tiden ska gå fortare nu!! Vill ha han hos oss. ❤

Fabian är sjukare, medans jag börjar känna mig piggare.. Jag har fått några blåsor på tungan och sen ett fett köttsår bakom visdomstanden, men den har jag haft i 3 månader, beror på äckel tanden.. Väntar på att föda så jag kan dra ut den.. Men stackars Fabian har fått 7-10 stycken på insidan av läpparna, både uppe & nere & jag o mitt tidigare blås liv vet precis hur jävla ont det gör.. Så jag hoppas på att bli frisk så jag får ta hand om honom.. Tur att vi klarar av förskylningen innan bebis kommer.. ❤


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0