Tisdag.

Samma sak idag, somnar inte om efter att Fabian åkt.. Och eftersom de är så himla mörkt känner jag inte för att gå upp heller! Ska lägga mig och se dom två sista avsnitten jag har kvar av vampires & sen är de lagom för frukost! Idag ska jag till rånäs, till Madde & barnen.. Och sen klippa lillebror! Sen hämta ligg delen till vagnen som förhoppningsvis kommer idag! ❤ Hoppas även på att få mina löne papper, en vecka sen hon skulle skicka dom så blir rätt less annars! Vill gärna skicka in dom! Hoppas ni får en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Åhå, så då är det bara en vecka mellan oss då? Jo, det stämmer.. veckobyte söndagar :) Du också eller?

Lika bra att göra bort gipsmagen typ i veckan då ifall ungen vill ut till helgen ;) det är ju trots allt dom som bestämmer, man har liksom ingen aning ;) hoppas det går bra.

Okej, näe.. det kan ju ta ett tag att hitta det där huset som man faller för. Lycka till :)

2013-01-15 @ 09:48:31
URL: http://idamli.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0