Torsdag!

Redan torsdag igen, en dag till sen är mitt hjärta ledig igen. ♡ Vi hade föräldrakurs igår, himla intressant & känner mig mycket klokare.. Pratade om allt innan förlossning, under och efter.. Jätte skönt! Sen blev det full gas till Vällingby, Fabian hade match som han inte kunde missa så fick ta egen bil så jag och Petra följde med.. Stökig & jobbig match och dåliga domare, Norrtälje ledde ända till tredje med 3-1 men slutade 4-4 och sen vann Norrtälje på övertid tack och lov.. Kom hem runt halv ett inatt kanske? Glömde kolla klockan! Idag ska jag klippa och sen följa med Madde och göra ögon & bryn! Min tur nästa vecka! ♡

Hade visst besöksrekord på bloggen igår, blev helt lycklig.. Fortsätt kika in! ♡


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0