Ullared.

Skulle verkligen vilja åka till Ullared snart.. Årets resa blir den 4:e oktober om jag inte minns fel, verkligen himmel riket för alla med barn.. Även för hemmet också såklart, men just barn saker, köpte så mycket saker till lilleman, som Laban påslakan seten, och moln seten, tror dom kostade 59 kronor & det är ju hundra lappar billigare än i butik.. Sen köpte vi baby gymmet där också och lundmyr prylar! Men vi köpte även termometer, med både napp och vanlig.. 250 kronor billigare på Ullared! Sjukt bra! ❤ Köpte även byxor idag på Åhléns, halva rea priset.. I stora storlekar + pyjamasen.. I storlekar jag inte har för den som tycker det räcker med shopping!


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag har en pressent till lilleman hemma :)

Svar: Nämen, spännande :)
izabella Åkerlund

2013-01-11 @ 18:36:18
URL: http://Enbartpetra.blogg.se
Postat av: Victoria P

Jag är oxå jätte sugen på att dra till Ullared :D

Svar: JA! Jäklar vad jag vill dit nu!
izabella Åkerlund

2013-01-11 @ 22:08:58

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0