winter.

Bloggen är i sin ordning igen, en fel kod i ett inlägg tydligen. Imorse ringde
klockan, har ju inte fått sovit & heller inte behövt ställa någon klocka, men nu
inatt sov jag riktigt hårt förmodligen pga förskylningen.. Gjorde en massa ärenden
& sen for jag och mamma till uppsala, sen till rånäs & klippte lillebror och sen hem
för ärenden med fab.. Nu har jag en solo kväll, fabian tränar och efteråt ska dem
basta och dricka öl, men är ju chaffis ikväll så kan inte bädda ner mig tyvär..
Vilken fantastisk fin dag idag, väldigt kallt men mina fotointressen väcktes till liv.
Hoppas på lika fint väder imorgon, bara någon grad varmare, jag och fabian ska
bli fotograferade då nämligen och jag hade  tänkt att bara ha klänning, brrr. ♥
 
♥   ♥   ♥
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0