1 år.

För ett år sedan fick vi ett plus på Stickan, för ett år sedan fick vi veta att vi skulle bli föräldrar, då hade du legat där inne och grott i fyra veckor , tänk att vi väntade just dig, att det hela tiden var du som låg där inne i min mage. 
 
Jag undrar verkligen var livet var innan dig, du är det finaste jag har. Jag kan inte förstå att du kan sprida en så stor kärlek och göra mig så himla lycklig varje dag. Livet vore meningslöst utan dig, och jag är så tacksam för att Fab gett mig dig. Den vackraste stunden i livet var den när du kom, våran älskade Noel. ❤ 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh grattis till er. Jag känner inte dig men brukar läsa din blogg och ni verkar vara en väldigt mysig familj. Jag och min sambo har försökt bli gravida i 7 månader men det vill sig inte. Kan inte du berätta lite om hur det gick för er. Försökte ni länge innan det blev ett plus och har du några bra tips?

2013-07-01 @ 12:24:21

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0