Dagarna går.

Något jag förhoppningsvis kommer lära mig efter dopet är att saker tar tid med barn, det är typ 5 gånger värre än att jobba, tiden finns inte någonstans.. Ändå är det de bästa som finns. ❤ Men jag menar iaf att jag förhoppningsvis inte behöver göra så sjukt mycket projekt till allting, för man får stressa ihjäl sig.. Jag, mamma och Noel var i församlingshemmet i 3 timmar idag och bara försöker få ihop sittplatser, inte det lättaste! Imorgon ska jag upp och baka cupcakes till alla gäster, jäklar om dom blir misslyckade, vad gör jag då? köpte färdig smet att ha på, som man bara tillsätter vatten och smör i så jag hoppas att dom inte kan bli misslyckade då? Sen ska vi köpa blommor, sen handla sista maten till kvällen, sen hämta en blomgrej på blomhandeln som ska sitta på Noels klänning. Sen fixa det sista i församlingshemmet och sen hem till mamma och pappa och ordna ALL mat till kvällen på lördag. Ja dagarna rullar på, med en liten bebis som vill bli underhållen hela tidén har vi hunnit väldigt mycket! Han har varit en guldklimp idag. Nu har jag fått fina naglar och pappan varit ensam med Noel.. Tror tyvärr han börjar bli sjuk, så hoppas han klarar lördagen. ❤ Jag har till och med hunnit träna, färga mitt och mammas hår, klippt nick och fabian? Ibland känner jag mig som en duracell kanin.  Ha en fin sen kväll. 
 
själv hoppas jag på att få se på film med min kära, han gick nämligen på semester idag, nu är han hemma ända tills vecka 34. Helt fantastiskt. 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0